مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-18اقتصادي

حمایت از پروژه های عمرانی شهرداری شهرهای زیر 50 هزار نفر


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ازحمایت از پروژه های عمرانی شهرداری شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت با عنوان پروژه های 1400 خبر داد.

- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ازحمایت از پروژه های عمرانی شهرداری شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت با عنوان پروژه های 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، مهدی جمالی نژاد و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در نشست شهرداران و روسای شوراهای شهر استان خراسان جنوبی اظهار کرد: در وضعیت کنونی کشور باید به دنبال آن باشیم که اتکاء اقتصاد کشور به نفت را کاهش دهیم و شهرداری به عنوان یک نهاد مستقل و غیردولتی باید به خودش متکی باشد و با استفاده از ظرفیت موجود شهر را اداره کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود باید اعتقاد داشته باشیم که با ظرفیت و استفاده از توان خودمان می توانیم زمینه ساز پیشرفت و توسعه شویم و این باور باید در شهرداریها و شوراها با جدیت تقویت شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید به کمک دولت و مدیریت شهری بیاید، اضافه کرد: انتظار داریم بخش خصوصی ضمن اینکه باید باری از دوش دولت و مدیریت شهری بردارد بتواند با اتکا به ظرفیتهای خود در حوزه اشتغال زایی برای جوانان هم نقش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پروژه های عمرانی شهرداری شهرهای زیر 50 هزار نفر

حمایت از پروژه های عمرانی شهرداری شهرهای زیر 50 هزار نفر