مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-18اقتصادي

سهام عدالت وثیقه وام های خرد شود


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان رضوی، عنوان کرد: به حدود 4 میلیون نفر از مردم استان سهام عدالت تخصیص پیدا کرده که این میزان بالاترین درصدی است که استان در یک موضوع اقتصادی به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان رضوی، عنوان کرد: به حدود 4 میلیون نفر از مردم استان سهام عدالت تخصیص پیدا کرده که این میزان بالاترین درصدی است که استان در یک موضوع اقتصادی به خود اختصاص داده است.

حسین امیررحیمی امروز، 29 خرداد ماه در هفتاد و پنجمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بهتر است سهام عدالت را توثیقی بابت ارائه تسهیلات به روستاییان ارائه شود؛ یعنی روستاییان بتوانند به راحتی صددرصد سهام به عنوان وثیقه در نظر گرفته شود تا فرد بتواند از آن برای دریافت تسهیلات بانکی بهره برداری کند.

در ادامه این نشست احسان ارکانی، نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: حداقل مزیت مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی این است که مشکل ساختاری و اقدامات جزیره ای، جدا از هم و پراکنده در این الگو تجمیع، هدفمند و مشخص شده است.

موضوع عدم تفویض اختیارات از تهران به استان ها همواره وجود داشته اما امروز شاهد نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در برابر تفویض اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت وثیقه وام های خرد شود

سهام عدالت وثیقه وام های خرد شود