مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-18سياسي

مشکلات اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی احصا می شود


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احصای مشکلات اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی گفت: پای سخن متخصصان این حوزه خواهیم نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله متفکر آزاد ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از هنرمندان و رؤسای انجمن های هنری استان اظهار داشت: به عنوان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علاوه بر ارتباط با مسئولان حوزه فرهنگ و هنر استان، با متخصصان این بخش نشست و برخاست هایی داشته و دیدگاه های آنان را خواهم شنید.

وی ادامه داد: سعی می کنیم به همراه دیگر نمایندگان، متناسب با نظرات و دیدگاه هنرمندان و اصحاب فرهنگ، نسبت به حل مشکلات این قشر و تدوین قوانین لازم اقدام کنیم.

متفکر آزاد، حوزه فرهنگ و هنر را یکی از اولویت های مهم مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: نمایندگان در دوره جدید توجه ویژه ای به این حوزه خواهند داشت.

وی افزود: بر روی مساله هنر و فرهنگ تمرکز عالمانه ای داشته و با شنیدن نظرات افراد متخصص و باتجربه در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر، سعی در کمک به این بخش چه در تدوین قوانین حمایتی و چه نظارتی خواهیم داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به جایگاه ویژه هنر و فرهنگ در آذربایجان شرقی گفت: وقتی نام آذربایجان به گوش می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی احصا می شود

مشکلات اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی احصا می شود