مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-18سياسي

موضوع فرهنگ و هنر در شاخه معماری باید مورد توجه قرار گیرد


رییس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر لزوم جذب اعتبارات بیشتر برای توسعه فعالیت ها و زیرساخت ها هنری و فرهنگی، گفت: موضوع فرهنگ و هنر در شاخه معماری باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد دنیا مالی ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نگارخانه ضیاپور در انزلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مواردی که در مجلس شورای اسلامی و توسط همه نمایندگان استان در دستور کار است، اختصاص سهم بیشتری از بودجه های کشور برای احداث بناها و فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرهای کوچک است.

احمد دنیامالی با اشاره به اینکه همه شهرهای گیلان در فرهنگ و هنر از جمله ادبیات، صنایع دستی، معماری و هنرهای تجسمی سابقه ویژه ای دارند، افزود: بندرانزلی تاریخچه درخشانی در فرهنگ و هنر دارد و وجود هنرمندان شایسته و شاخص در این شهر ساحلی از دیرباز تاکنون زبانزد بوده و به همین دلیل در گام اول نگارخانه استاد جلیل ضیا پور ، پدر نقاشی مدرن ایران در انزلی با تلاش همگان به بهره برداری رسید.

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضوع فرهنگ و هنر در شاخه معماری باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از مواردی که شهروندان انزلی درباره آن به حق گلایه مند هستند عدم ساماندهی میدان اصلی بندرانزلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع فرهنگ و هنر در شاخه معماری باید مورد توجه قرار گیرد

موضوع فرهنگ و هنر در شاخه معماری باید مورد توجه قرار گیرد