مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 12:052020-06-18بين الملل

هاآرتص: ترکی فیصل اولین مسؤول عربی که علنا درباره رویای اسراییل حرف زد


یک روزنامه عبری زبان نوشت، شاهزاده ترکی فیصل، رییس سابق دستگاه اطلاعات عربستان اولین مسؤول عربی بود که از رویای اسراییل برای بهبود روابط با کشورهای عربی سخن گفت.

- یک روزنامه عبری زبان نوشت، شاهزاده ترکی فیصل، رییس سابق دستگاه اطلاعات عربستان اولین مسؤول عربی بود که از رویای اسراییل برای بهبود روابط با کشورهای عربی سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عبری زبان هاآرتص، شاهزاده فیصل هفتم ژوییه 2014 در این روزنامه از اسراییل خواست کشوری که پس از توافق دو ملت تشکیل می شود را تصور کنند.

با وجود اینکه رژیم صهیونیستی می گوید به دنبال بهبود روابط خود با مردم کشورهای عربی است اما از پاسخ به پیام های مشابه پیام این شاهزاده عربستانی خودداری کرد و در صورتی که این رژیم کار الحاق شهرک های کرانه باختری را آغاز کند، امید به صلح با فلسطینی ها از بین خواهد رفت و تمامی درهای روابط استراتژیک منطقه ای بسته خواهند شد و تمامی پیشرفتی که در روابط اسراییل با برخی کشورهای عربی مشخص حاصل شد، نابود خواهند شد به شکلی که گویا هرگز وجود نداشته اند.

در این راستا باید اشاره کرد، برخی چهره های دیگر در کشورهای عربی نیز طرح های صلحی را ارائه کرده و برخی هم چهره های ورزشی، کارشناسان و یا دیپلمات های اسراییلی را برای حضور در رخدادهای بین المللی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: ترکی فیصل اولین مسؤول عربی که علنا درباره رویای اسراییل حرف زد

هاآرتص: ترکی فیصل اولین مسؤول عربی که علنا درباره رویای اسراییل حرف زد