مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 14:552020-06-18اقتصادي

کارگران هفت تپه خواستار سرعت بخشیدن به روند دادگاه متهمان ارزی هستند


یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: امروز، 29 خردادماه برای چهارمین روز پیاپی کارگران تمام بخش های شرکت مقابل دفتر مدیریت این مجموعه، - کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: کارگران هفت تپه برای چهارمین روز پیاپی امروز، 29 خردادماه دست به اعتراض زدند.

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: امروز، 29 خردادماه برای چهارمین روز پیاپی کارگران تمام بخش های شرکت مقابل دفتر مدیریت این مجموعه، اعتصاب کردند.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ابراز کرد: پرداخت حقوق سه ماهه اول امسال و حق بیمه و خلع ید اسدبیگی از شرکت خواسته کارگران معترض هفت تپه است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت هفت تپه تعطیل نیست، بیان کرد: کارگران این مجموعه مشغول کار هستند و حین کار، اعتراض خود را به اطلاع مسئولان شرکت می رسانند و از این بابت گلایه ای از یکی از خبرگزاری ها داریم که چند روز پیش، با انتشار خبری بدون ذکر منبع اعلام کرده بود که هفت تپه تعطیل است! شرکت هفت تپه در شرایط حساسی به سر می برد و کارگران آن به لحاظ روحی و روانی و اقتصادی تحت فشار هستند و درست نیست این خبرگزاری بدون ذکر منبع .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران هفت تپه خواستار سرعت بخشیدن به روند دادگاه متهمان ارزی هستند

کارگران هفت تپه خواستار سرعت بخشیدن به روند دادگاه متهمان ارزی هستند