مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 16:552020-06-18سياسي

بزودی به موشک های فراصوت دست پیدا می کنیم


ما بزودی موشک های سوپر سونیک را در دست طراحی داریم یعنی موتورهایی از نسل توروبوفن در اینجا به کار گرفته می شوند و می توانند با سرعت چند برابر صوت حرکت کنند.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما بزودی موشک های سوپر سونیک را در دست طراحی داریم یعنی موتورهایی از نسل توروبوفن در اینجا به کار گرفته می شوند و می توانند با سرعت چند برابر صوت حرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش خبری 21 با اشاره به تمرین رزم سطحی شهدای دریادل رمضان که صبح امروز با شلیک موشک های کروز دریایی برد کوتاه و برد بلند در محدوده شمالی اقیانوس هند و دریای عمان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموعه موتور موشک های کروز قطعا تغییراتی اتفاق می افتد چراکه باید درجه حرارت های بالاتر در زمان کوتاه تر را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه قرار است در سامانه سوخت رسانی و سیستم ناوبری موشک تغییراتی اتفاق بیافتد، گفت: ما امروز به برد 300 کیلومتر دست پیدا کردیم و به زودی به بردهای خیره کننده و بسیار بیشتر از این دست پیدا می کنیم.

خانزادی از برنامه ساخت موشک های نسل طلاییه خبر داد و گفت: البته ما به این اکتفا نمی کنیم چراکه حرکت در سطح نیروهای مسلح به صورت شبانه روزی و تصاعدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی به موشک های فراصوت دست پیدا می کنیم

بزودی به موشک های فراصوت دست پیدا می کنیم