مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 17:502020-06-18سياسي

بخشش قاتل پای چوبه دار در اردبیل


رییس دادگستری استان اردبیل از بخشش قاتل پای چوبه دار توسط اولیای دم مقتول به احترام حضرت امام جعفر صادق(ع) در اردبیل خبر داد.

- اردبیل- رییس دادگستری استان اردبیل از بخشش قاتل پای چوبه دار توسط اولیای دم مقتول به احترام حضرت امام جعفر صادق(ع) در اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی رییس دادگستری کل استان اردبیل عنوان کرد: به همت و تلاش مسئولین ذی ربط در واحد مصالحه اجرای احکام و مددکاران زندان، اولیای دم مقتول در پای چوبه دار، در ایام شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق علیه السلام رییس مکتب شیعه جعفری و به احترام آن امام همام و بدون هیچ درخواستی از حق مسلم خود گذشتند و قاتل را بخشیدند.

وی افزود: در تمامی پرونده های مربوطه که شواهد و مدارک دلالت بر آن دارد که قتل انجام شده هیجانی و بدون برنامه ریزی بوده و منجر به اجرای حکم قصاص می شود تمامی مسئولین و پرسنل تشکیلات قضایی استان تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شاکی به کار می بندند تا در راستای عمل به کلام الهی که می فرماید: هر کس جان انسانی را نجات دهد، همانا جان کلیه انسان ها را نجات داده است جان یک هموطن مسلمان را نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش قاتل پای چوبه دار در اردبیل

بخشش قاتل پای چوبه دار در اردبیل