مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 18:202020-06-18پزشكي

شناسایی حدود 50 نفر مبتلا به کرونا در هر خانواده بعد از عروسی و عزا


رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: بعد از هر مراسم عروسی و عزا حدود 50 نفر مبتلا به کرونا در هر خانواده شناسایی می کنیم.

- رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی خبر داد شناسایی حدود 50 نفر مبتلا به کرونا در هر خانواده بعد از عروسی و عزا ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: بعد از هر مراسم عروسی و عزا حدود 50 نفر مبتلا به کرونا در هر خانواده شناسایی می کنیم.

سیمین خیاط زاده در گفت وگوی خبری پنجشنبه شب با بیان این مطلب اظهار کرد: با وجود اینکه هنوز برگزاری مراسمات بزرگ مانند عروسی ها و عزاداری ها در تعداد زیاد را توصیه نکرده ایم، اما متاسفانه مردم این کار را انجام می دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: هنوز به افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند، توصیه می کنیم در خانه بمانند و افرادی که به دلایل اقتصادی مجبور به حضور در بیرون از خانه هستند، حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت و ناظران هم حتمابر نحوه اجرای آن نظارت کنند.

وی با بیان اینکه هر روز نتیجه حدود 30 درصد نمونه ها در آزمایشگاه مثبت می شود، گفت: خوشبختانه تعداد موارد فوتی هنوز چندان زیاد نیست، اما نسبت به هفته های گذشته افزایش یافته، اما درصد فوت همچنان چهار درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی حدود 50 نفر مبتلا به کرونا در هر خانواده بعد از عروسی و عزا

شناسایی حدود 50 نفر مبتلا به کرونا در هر خانواده بعد از عروسی و عزا