مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 21:052020-06-18سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت جهاد کشاورزی و بسیج مهندسین برای جهش تولید


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: استفاده از ظرفیت جهاد کشاورزی و بسیج مهندسین به جهش تولید کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سردار حمید دامغانی در دیدار با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین بسیج و جهاد کشاورزی استان سمنان از سال ها پیش برقرار است و باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

وی افزود: استفاده از ظرفیت جهاد کشاورزی و ظرفیت مردمی بسیج مهندسین و کشاورزی در حوزه تقویت تولید در حوزه کشاورزی قطعاً منجر به جهش تولید می شود و آثار و برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به تحریم اقتصادی حاکم بر کشور از سوی دشمنان اشاره کرد و افزود: کشاورزان با مشکلات عدیده از جمله کم آبی، خشک سالی، سرمازدگی و سیل مواجه هستند و باید برای رفع مشکل کشاورزان چاره ای اندیشیده شود.

دامغانی گفت: حمایت از کشاورزان منجر به بهره وری تولید می شود و لازم است تا آگاهی و دانش کشاورزان روزبه روز در این راستا افزایش یابد.

وی اظهار کرد: افزایش دانش و آگاهی کشاورزان و رفع مشکلات این قشر مستلزم تشکیل یک تیم مشاور تخصصی است تا از دانش و تجربیات این مشاوران در عرصه کشاورزی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت جهاد کشاورزی و بسیج مهندسین برای جهش تولید

لزوم استفاده از ظرفیت جهاد کشاورزی و بسیج مهندسین برای جهش تولید