مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-19سياسي

قوه قضاییه تیغ بُرّان نظام اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن دعوت از آیت الله رییسی برای سفر به این استان گفت: قوه قضاییه تیغ بُرّان نظام اسلامی است و مردم از حرکت های انقلابی این قوه حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان که در مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت از رییس قوه قضاییه آیت الله رییسی برای سفر به استان سمنان اظهار داشت، قوه قضاییه تیغ بران نظام اسلامی است و در یک سال اخیر حرکت های انقلابی این نهاد برای مقابله با مفسدان اقتصادی در کشور موردحمایت مردم قرارگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه امروز به یک نهاد انقلابی و مردمی تبدیل شده است، تصریح کرد: محاکمه دانه درشت هایی که با فساد اقتصادی بیت المال را به غارت بردند در جامعه امیدواری ایجاد کرده است.

دعوت از رییس قوه قضاییه برای سفر به سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به برخورد قاطع این نهاد با مفسدان اقتصادی ازجمله طبری و منصوری بیان کرد: مردم همواره از این اقدامات انقلابی حمایت خواهند کرد و خواهان ریشه کن شدن فساد اقتصادی در جامعه هستند.

آیت الله شاهچراغی ضمن دعوت از رییسی برای سفر به استان سمنان تصریح کرد: مردم مشکلات جدی در دستگاه های قضایی استان ها دارند که برخی مواقع دادگستری ها نمی توانند آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه تیغ بُرّان نظام اسلامی است

قوه قضاییه تیغ بُرّان نظام اسلامی است