مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-19سياسي

راحت طلبی مانع رشد و پیشرفت جامعه است


راحت طلبی مانع رشد و پیشرفت انسان و جامعه است و اگر راحت طلبی را کنار نگذاریم نباید منتظر عزت مندی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از موانع رشد انسان راحت طلبی است چون انسان را متوقع می کند، اگر فرهنگ راحت طلبی در جامعه و درون انسان رواج پیدا کند مفاهیم دینی درون انسان احساس نخواهد شد.

وی گفت: یکی از کارهای که انسان می تواند برای مبارزه با راحت طلبی انجام دهد سحر خیزی است، اگر راحت طلبی را کنار نگذاریم منتظر عزت نباید باشیم عزت ما در گروه راحت طلبی ما است.

امام جمعه بویین میاندشت بیان داشت: ملت ایران، با سلاح معنویت و تقوا در میدان اقتصادی کشور باید وارد شویم، اگر رشادت های رزمندگان ماندگار شد به واسطه تلاش هایی است که در مسیر جهاد انجام دادند.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه شهید چمران رزمنده ای ولایتمدار و انقلابی به تمام معنا بود که با وجود درجات علمی بالا در میدان جهاد و مبارزه با دشمن متجاوز خوش درخشید، بیان داشت: تبلیغ دین اسلام و انقلاب وظیفه تک تک آحاد جامعه است.

وی با اشاره به تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان بویین میاندشت و اینک هیئت ها به ویژه هیئت مداحان لازم است که ثبت شود، گفت: عزت و شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راحت طلبی مانع رشد و پیشرفت جامعه است

راحت طلبی مانع رشد و پیشرفت جامعه است