مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-19سياسي

دولت باید به کشاورزی بیشتر از نفت اهمیت دهد


نگاه دولت به کشاورزان نگاه خوبی نیست؛ کشاورزی پایه و اساس تأمین محصولات غذایی مردم از مزرعه تا سفره است و باید به کشاورزی باید بیش از نفت اهمیت دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بویین میاندشت با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) اظهار داشت: عزت و شرف دختران آن طور که باید دیده نمی شود، مسیر زندگی و حرکت حضرت معصومه(س) باید الگوی دختران باشد.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه یکی از موانع رشد و پیشرفت انسان راحت طلبی است و اگر فرهنگ راحت طلبی رواج پیدا کند مفاهیم دینی احساس نخواهد شد، گفت: یکی از کارهای که انسان می تواند برای مبارزه با راحت طلبی انجام دهد سحر خیزی است، اگر راحت طلبی را کنار نگذاریم منتظر عزت نباید باشیم؛ چون عزت و افتخار ما در گروه راحت طلبی است.

اسکندری تصریح کرد: با سلاح تقوا در عرصه های اقتصادی و سیاسی موفق خواهیم شد، اگر رشادت های رزمندگان ماندگار ماند به واسطه تلاش هایی بود که در مسیر جهاد انجام دادند.

امام جمعه بویین میاندشت با اشاره به سالروز شهادت دکتر شهید چمران، افزود: شهید چمران یار دیرینه امام و رزمنده ای ولایتمدار و انقلابی به تمام معنا بود، این شهید بزرگوار با وجود درجات علمی که داشتند در میدان جهاد و  مبارزه با دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید به کشاورزی بیشتر از نفت اهمیت دهد

دولت باید به کشاورزی بیشتر از نفت اهمیت دهد