مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-19سياسي

سازمان تبلیغات به دنبال شناسایی آسیب های نهاد خانواده باشد


سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال شناسایی آسیبهایی که خانواده را تهدید می کند باشد و با برنامه ریزی های مناسب قبل آنکه مشکلی به وجود آید از وقوع آنها پیشگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س)، روز دختر و دهه کرامت بیان داشت: امام رضا علیه السلام می فرمایند که بهشت هشت در دارد که یکی از آن درها به اهل شهر قم تعلق دارد و در این حدیث منظور از وجود دری برای ورود اهل قم چیزی جز وجود مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نیست.

وی با بیان اینکه اگر قم حوزه علمیه دارد به برکت وجود حضرت فاطمه معصومه (س) در این شهر است، تاکید کرد: امام صادق (ع) می فرمایند هرکس حضرت معصومه (س) در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

امام جمعه دهاقان با اشاره به اینکه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) را روز دختر قرار داده اند و باید برای تربیت دختران شایسته زندگی آن حضرت را مطالعه کنیم، تصریح کرد: امروزه سوژه هایی را افرادی به صورت عمد می سازند که در نگاه اول برای شیعیان و ایرانیان و در کل برای انسانیت خوب نیست مانند ماجرایی که در چند روز پیش در ارتباط با رومینا اشرافی شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات به دنبال شناسایی آسیب های نهاد خانواده باشد

سازمان تبلیغات به دنبال شناسایی آسیب های نهاد خانواده باشد