مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-19سياسي

مسؤولان به بیکاری 350 کارگر کارخانه ورشکسته در گلپایگان رسیدگی کنند


خبر ورشکستگی یکی از شرکت های صنعتی گلپایگان و بیکاری 350 کارگر این کارخانه اتفاق خوشایندی در حوزه اشتغال شهرستان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان با انتقاد از وضعیت فرهنگی شهرستان گلپایگان، اظهار داشت: هویت انقلابی و دینی و علمی گلپایگان شاخصه اصلی شهرستان است، گلپایگان در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بوده است، سردار سلامی مایه افتخار این شهرستان است که با سخنان خود لرزه براندام دشمن می اندازد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه زمانی چهل مجتهد از جمله آیت الله گلپایگانی و آیت الله صافی در شهرستان زندگی می‎کردند، گفت: گلپایگان در زمینه های مختلف کشاورزی و صنعتی قطب تولید است، نباید هویت دینی زیر دینی گلپایگان را زیر پا گذاشت.

وی گفت: اصناف شهرستان باید نظارت کامل روی صنف و کالاهای فرهنگی داشته باشند، وظیفه نیروی انتظامی مقابله با ناهنجاری ها است و برخورد قاطع داشته باشند،  همانگونه که در مقابله با کرونا مردم ا قانع به در خانه ماندن شدند.

کرامتی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگاه خودش را باید مشخص کند، هدف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استقلال فرهنگی و مصونیت بخشیدن به جامعه است، تصریح کرد: قانون برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان به بیکاری 350 کارگر کارخانه ورشکسته در گلپایگان رسیدگی کنند

مسؤولان به بیکاری 350 کارگر کارخانه ورشکسته در گلپایگان رسیدگی کنند