مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-19اقتصادي

بیشترین ضربه را در حوزه بازاریابی و بسته بندی می خوریم


عدم سرمایه گذاری در بخش زیرساخت های کشاورزی و عدم هماهنگی وزارت خانه های مسئول از مهمترین چالش های کنونی بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا الوندی، رییس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد توسعه کشاورزی ایران در نشستی خبری گفت: این سازمان حدود چهار و نیم سال است که فعالیت می کند و امیدوار هستیم که به عنوان یک سازمان مردم نهاد واقعی فعالیت های خود را انجام دهد.

وی عدم هماهنگی در بخش های مختلف کشاورزی را بزرگترین مشکل تولید در حال حاضر عنوان کرد و افزود: اقدامات و هماهنگی هایی که شایسته ظرفیت های بخش است بین وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت و وزارت نیرو وجود ندارد و همین باعث شده نتوانیم در بخش کشاورزی بهره وری بالایی داشته باشیم.

الوندی گفت: عدم سرمایه گذاری در بخش زیرساخت های کشاورزی که باید در سالهای گذشته انجام می شد، یکی دیگر از بزرگترین چالش های این بخش است که در کنار دیدگاه سنتی حاکم بر بخش کشاورزی باعث مغفول ماندن ظرفیت های بخش شده است.

مشکل بخش کشاورزی، بازاریابی است در ادامه این نشست سیروس تاپدوقی تولید کننده محصولات کشاورزی و عضو سازمان مردم نهاد توسعه کشاورزی ایران، یکی از بزرگترین مشکلات حال حاضر کشاورزان را بحث بازاریابی محصولات عنوان کرد و گفت: به دلیل ضعف در این حوزه محصول کشاورزان معمولاً به قیمت مناسب به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین ضربه را در حوزه بازاریابی و بسته بندی می خوریم

بیشترین ضربه را در حوزه بازاریابی و بسته بندی می خوریم