مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 15:452020-06-19سياسي

حضور بخش خصوصی در «ابوموسی» تقویت می شود


سرمایه گذاران بخش خصوصی در جزایر خلیج فارس از جمله ابوموسی از حمایت و پشتیبانی از ویژه برخوردار خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابوموسی، فریدون همتی استاندار هرمزگان در سفر 2 روزه به شهرستان ابوموسی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و در دست اقدام این جزیره بازدید کرد.

وی در این سفر علاوه بر بازدید از پروژه های عمرانی این جزیره، با چند تن از سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز دیدار و گفت وگو کرد.

استاندار هرمزگان در بدو ورود به جزیره ابوموسی با حضور در گلزار مطهر شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد و سپس به همراه فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان به بازدید از سطح جزیره پرداخت.

پروژه های در دست ساخت بلوار شهدای مدافع حرم، بلوار ساحلی، مجتمع فرهنگی هنری، سیستم ناوبری، امکانات فرودگاه و مجتمع اقامتی تفریحی که توسط بخش خصوصی در حال احداث است از جمله این طرح ها به شمار می رود.

همتی همچنین از محل احداث مخازن ذخیره فرآورده های نفتی و سوخت رسانی به کشتی ها (بانکرینگ) که در فاز اول با سرمایه گذاری 25 میلیون یورو و اشتغال 50 نفر توسط بخش خصوصی احداث می شود بازدید کرد.

وی با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در جزایر خلیج فارس از جمله ابوموسی، بر حمایت و پشتیبانی از فعالیت های بخش خصوصی و همچنین ایجاد ناحیه صنعتی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بخش خصوصی در «ابوموسی» تقویت می شود

حضور بخش خصوصی در «ابوموسی» تقویت می شود