مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 16:202020-06-19حوادث

7 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی MVM در منطقه حلمیه جان رودبار


رییس اورژانس گیلان با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی MVM در منطقه حلیمه جان شهرستان رودبار، گفت: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند.

- دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوقوع حادثه رانندگی در ساعت 18:45 عصر امروز (جمعه) به مرکز فوریت های پزشکی 115، اظهار کرد: به محض دریافت این گزارش تکنسین های اورژانس گیلان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور تکنسین های اورژانس مشاهده شد یک دستگاه خودروی MVM در منطقه حلیمه جان شهرستان رودبار در محدوده امامزاده هاشم، افزود: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند.

رییس اورژانس گیلان با اشاره به اینکه در پی این حادثه چهار نفر در محل مورد مداوا شدند، گفت: سه نفر شامل یک پسر 12 ساله، یک دختر 8 ساله و یک زن 26 ساله برای ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه با سرعت عمل بالا و اقدامات درمانی مناسب فوریت های پزشکی گیلان به مرکز درمانی انتقال یافتند.

اسدی افزود: مسافرانی که استان گیلان را برای سفر انتخاب می کنند در طول سفر با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی MVM در منطقه حلمیه جان رودبار

7 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی MVM در منطقه حلمیه جان رودبار