مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 17:152020-06-19ورزشي

نقل و انتقالات بزرگ پیش روی سه ستاره گلزن!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از دوران درخشان بازیکنان نسل دهه 90 فوتبال ایران در اروپا نظیر مهدوی کیا، علی دایی، وحید هاشمیان و .

- اگر سردار آزمون و مهدی طارمی را جدا شده های قطعی دو تیم زنیت و ریو آوه بدانیم، کاوه رضایی شاید در شالروآ ماندنی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، پس از دوران درخشان بازیکنان نسل دهه 90 فوتبال ایران در اروپا نظیر مهدوی کیا، علی دایی، وحید هاشمیان و .

که در نهایت به جواد نکونام و حضور طولانی مدتش در اوساسونا ختم شد، مدت ها فوتبال ایران در انتظار نقل و انتقالاتی بزرگ بود که به نظر می رسد در پنجره تابستانی این فصل از فوتبال اروپا این چشم انتظاری خاتمه پیدا کند.

در دهه دوم قرن بیست و یکم میلادی تعداد بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا به حدی کم بود که کارلوس کی روش اقدام به جذب بازیکنانی نظیر دژاگه، گوچی و چهره های نظیر دانیل داوری و بیت آشور کرد تا این ضعف را با استفاده از بازیکنان دو ملیتی بپوشاند.

این روزها اما اگرچه تیم ملی فوتبال ایران شرایط خوبی در مرحله اول مقدماتی جام جهانی ندارد و نگرانی های زیادی در خصوص آینده وجود دارد، ولی دراگان اسکوچیچ بازیکنان شاخصی در تمامی پست ها در اختیار دارد و مثلث تهاجمی اش از همین حالا مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل و انتقالات بزرگ پیش روی سه ستاره گلزن!

نقل و انتقالات بزرگ پیش روی سه ستاره گلزن!