مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 17:352020-06-19فرهنگي

ایان هولم بازیگر «ارباب حلقه ها» و «ارابه های آتش» درگذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایان هولم بازیگر انعطاف پذیری که در نقش های مختلف از هابیت و اندروید گرفته تا آثار هارولد پینتر و شاه لیر ظاهر شد، - ایان هولم بازیگر ارباب حلقه ها و ارابه های آتش درگذشت بازیگر بریتانیایی برنده جایزه بفتا در 88 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایان هولم بازیگر انعطاف پذیری که در نقش های مختلف از هابیت و اندروید گرفته تا آثار هارولد پینتر و شاه لیر ظاهر شد، در لندن در 88 سالگی از دنیا رفت.

مدیر برنامه های او گفت: وی در آرامش در بیمارستان کنار خانواده و مراقبان خود درگذشت و اضافه کرد که بیماری او مرتبط با پارکینسون بود.

ممکن بود به نظر برسد هولم که برنده جایزه بفتا بود و به خاطر ایفای نقش شخصیت سم موسابینی در فیلم سال 1981 ارابه های آتش نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، فقط در نقش های مکمل رنگارنگ ظاهر می شود، اما بعد از اینکه او نقش بی لبو بگینز را در سه گانه ارباب حلقه ها به دست آورد، نسلی جدید از مخاطبان را به خود جذب کرد.

این بازیگر که به خاطر ترس شدید از صحنه، در سال 1976 تئاتر را رها کرد، اوایل این ماه گفت متاسف است که نتوانسته در گردهمایی مجازی فیلم ارباب حلقه ها شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایان هولم بازیگر «ارباب حلقه ها» و «ارابه های آتش» درگذشت

ایان هولم بازیگر «ارباب حلقه ها» و «ارابه های آتش» درگذشت