مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 01:352020-06-19فرهنگي

اکران مردمی «بر اثر زلزله»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ثبت نام اکران های مردمی مستند بر اثر زلزله به کارگردانی عبدالکریم شهابی و تهیه کنندگی مدرسه اندیشه و هنر (ماه)، - ثبت نام اکران های مردمی مستند بر اثر زلزله به کارگردانی عبدالکریم شهابی و تهیه کنندگی مدرسه اندیشه و هنر (ماه)، آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ثبت نام اکران های مردمی مستند بر اثر زلزله به کارگردانی عبدالکریم شهابی و تهیه کنندگی مدرسه اندیشه و هنر (ماه)، به مناسبت 31 خرداد سالروز زلزله رودبار و منجیل و همچنین فرارسیدن یکصدمین روز درگذشت جهادگر نستوه مهندس حسینعلی عظیمی آغاز شد.

مستند بر اثر زلزله ، روایتی جذاب از چهار سال تلاش های مجاهدانه و خالصانه مهندس عظیمی، از فرماندهان و پیشقراولان جهاد سازندگی و تیم همراهشان در جهت خودکفایی اهالی روستای بنه زمین است که پس از زلزله رودبار و منجیل در سال 1369 تصمیم می گیرند به سبک دفاع مقدس، به اهالی این روستا خدمات رسانی جهادی کنند.

این مستند 44 دقیقه ای توسط مدرسه اندیشه و هنر (ماه)، و به کارگردانی عبدالکریم شهابی در آخرین سال عمر با برکت این جانباز جهادگر ساخته شده و در واپسین ماه های پیش از ارتحال وی، در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش در آمد و موفق به کسب لوح افتخار بخش ملت قهرمان این جشنواره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مردمی «بر اثر زلزله»

اکران مردمی «بر اثر زلزله»