مبالغ کلاهبرداری های ارزش افزوده به جیب مردم بازنگشت/ مطالبه 1.2 میلیون مشترک از «وس»مدل جدید ارائه خدمات ارزش افزوده موبایل (VAS) مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حالی آغاز شده که تکلیف مبالغی که تاکنون بابت این سرویس از مشترکان کلاهبرداری شده، - مدل جدید ارائه خدمات ارزش افزوده موبایل (VAS) مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حالی آغاز شده که تکلیف مبالغی که تاکنون بابت این سرویس از مشترکان کلاهبرداری شده، هنوز مشخص نیست. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از گذشت حدود 8 ماه از وعده وزیر ارتباطات برای بازگشت مبالغ کلاهبرداری های خدمات ارزش افزوده که از حساب مشترکان موبایل کسر شده بود، این مبالغ هنوز عودت داده نشده است. خدمات ارزش افزوده موبایل (Value Added Services) که با نام وس شناخته می شود، امکان ارائه سرویس هایی مانند مسابقات و رای گیری، خدمات تماس از دست رفته و صندوق پستی، تبلیغات موبایلی، پرداخت موبایلی، تلویزیون آنلاین و OTT، پخش یا دانلود موسیقی، زنگ انتظار تماس، بازی آنلاین، خدمات ورزشی و اطلاع رسانی ، خدمات استیکر و مواردی از این قبیل را از طریق ابزارهایی مانند پیامک، برای اپراتورها یا شرکای ثالثی که به عنوان تامین کننده محتوا (Content Provider) هستند، فراهم می کند. اگرچه استفاده از این خدمات باید به صورت اختیاری و تحت انتخاب کاربر انجام شود اما تاکنون شرکت های ارائه دهنده وس بدون اطلاع کاربران برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |