مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-20بين الملل

مخالفت وزیر خارجه مصر با دیدار با «محمود عباس» در رام الله


یک مسئول فلسطینی از مخالفت وزیر خارجه مصر با دعوت رهبران فلسطینی برای برگزاری نشست مشترک با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، یک مسئول فلسطینی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد که سامح شکری وزیر خارجه مصر درخواست رهبران فلسطینی برای سفر به فلسطین و دیدار با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان را نپذیرفت.

وی در ادامه افزود: ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن روز پنجشنبه با محمود عباس دیدار کرد و ما خواهان آن بودیم که وزیر خارجه مصر نیز با محمود عباس دیدار کند.

این مسئول فلسطینی خاطرنشان کرد: وزیر خارجه مصر اعلام کرد که پرونده فلسطین در مصر به دست سرویس اطلاعات این کشور و نه وزارت خارجه پیگیری می شود و وزارت خارجه در حال حاضر پرونده های دیگری مانند لیبی و اتیوپی در دست دارد.

در سایه تهدیدات تشکیلات خودگردان فلسطینی مبنی بر قطع همکاری های امنیتی با رژیم صهیونیستی، رهبران فلسطینی از جمله محمود عباس نمی توانند به راحتی به کشورهای خارجی سفر کنند.

مسئول فلسطینی مذکور خاطرنشان کرد: هدف ما از این دعوتها ارسال پیام مشترک به اسراییل مبنی بر پیامدهای خطرناک الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی از جمله هدف قرار گرفتن توافقنامه های صلح میان اسراییل، اردن و مصر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت وزیر خارجه مصر با دیدار با «محمود عباس» در رام الله

مخالفت وزیر خارجه مصر با دیدار با «محمود عباس» در رام الله