مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-20اقتصادي

با بنگاه هایی که نرخ نامه اجاره بها را رعایت نکنند، برخورد می شود


رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با اشاره به نرخ نامه ای که برای اجاره بها در نقاط مختلف شهر کرمانشاه تصویب شده، گفت: این نرخ ها لازم الاجرا است و با هر مشاور املاکی که این نرخ ها را رعایت نکند، - ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با اشاره به نرخ نامه ای که برای اجاره بها در نقاط مختلف شهر کرمانشاه تصویب شده، گفت: این نرخ ها لازم الاجرا است و با هر مشاور املاکی که این نرخ ها را رعایت نکند، برخورد خواهد شد.

بابک مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نابسامان اجاره بها در کرمانشاه و شرایط بدی که برای مستاجران ایجاد شده، عنوان کرد: با پیشنهاد اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه قرار شد فکری به حال این وضعیت شود و در همین راستا ستاد ساماندهی اجاره بها مسکن تشکیل شد و خوشبختانه فرمانداری و مسئولین ارشد استان نیز حمایت خوبی از این موضوع داشتند.

وی ادامه داد: در نهایت در این ستاد برای هریک از نقاط و محلات شهر کرمانشاه تعرفه مشخصی برای اجاره بها تعیین شد که باید اجرایی شود و این نرخ نامه به تصویب فرمانداری و مسئولین ارشد استان رسیده است.

به گفته مرادی، بر اساس این نرخ نامه محلات شهر کرمانشاه به پنج سطح تقسیم بندی و تعرفه رهن هر مترمربع خانه براساس سطح بندی صورت گرفته از چهار میلیون تومان تا سقف 12 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بنگاه هایی که نرخ نامه اجاره بها را رعایت نکنند، برخورد می شود

با بنگاه هایی که نرخ نامه اجاره بها را رعایت نکنند، برخورد می شود