مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-20اقتصادي

18 سال بلاتکلیفی در شهرک صنوف زاگرس/ هشدار اصناف: به شهر بر می گردیم


واحدهای صفی مستقر در شهرک صنوف زاگرس خرم آباد با گذشت بیش از 18 سال همچنان از نبود امکانات رنج می برند، فراهم نبودن زیرساخت ها از جمله آب آشامیدنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، ساخت شهرک صنوف زاگرس با هدف انتقال واحدهای صنفی آلاینده و مزاحم سال 81 آغاز شد، اما حال و پس از گذشت حدود 18 سال این شهرک با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند.

فعالیت این شهرک از همان ابتدا با حواشی همراه بود که مهمترین آنها موضوع سند واحدها بود معضلی که همچنان تعیین تکلیف نشده و نارضایتی صاحبان واحدهای صنفی مستقر در شهرک را به دنبال داشته است.

اهمیت انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به خارج از شهر به دلیل حفظ حقوق شهروندان و جلوگیری از سد معبر یکی از اقداماتی است که در همه نقاط کشور مورد توجه مسوولان به ویژه مدیریت شهری است.

به نظر می رسد رفع مشکلات پیش روی شهرک صنوف زاگرس با توجه به موقعیت و جایگاهی که دارد ضروری است، و در این زمینه مسوولان استان به ویژه دادستان و فرماندار می بایست نسبت به تعیین تکلیف آن در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند زیرا با بازگشت واحدهای صنفی به داخل شهر کار دشوارتر می شود.

در حال حاضر عدم توجه سرمایه گذاران شهرک و مسوولان نسبت به رفع مشکلات سبب شده صاحبان واحدهای صنفی از بازگشت به داخل شهر سخن به میان آورند موضوعی که بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 سال بلاتکلیفی در شهرک صنوف زاگرس/ هشدار اصناف: به شهر بر می گردیم

18 سال بلاتکلیفی در شهرک صنوف زاگرس/ هشدار اصناف: به شهر بر می گردیم