مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-20بين الملل

آمریکا و روسیه دوشنبه در اتریش درباره «کنترل تسلیحات اتمی» رایزنی می کنند


طبق اعلام مسکو، نماینده ویژه رییس جمهور آمریکا دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در اتریش با معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و درباره مسائل مربوط به «کنترل تسلیحاتی» رایزنی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ابراز نگرانی های بین المللی درباره رو به انقضا بودن مهلت پیمان استارت جدید بین آمریکا و روسیه، مسکو از رایزنی دو روزه نمایندگان این دو کشور در اتریش طی هفته جاری خبر داد.

به نوشته رویترز ، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته مارشال بیلینگزلی نماینده ویژه دونالد ترامپ در اتریش با سرگیی ریابکوف درباره موضوعات توافق شده بین دو طرف (آمریکا و روسیه) در رابطه با آینده (توافق های) کنترل تسلیحاتی صحبت می کنند.

این وزارتخانه افزود: ایالات متحده از جمهوری خلق چین هم برای پیوستن به این مذاکرات دعوت و به صورت شفاف اعلام کرده است که هر سه کشور با حسن نیت مذاکرات کنترل تسلیحاتی را در پیش بگیرند .

طبق گزارش رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا پیش از این بارها از چین خواسته است که به مذاکرات آمریکا و روسیه در خصوص توافق کنترل تسلیحات اتمیِ جایگزین پیمان استارت جدید بپیوندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و روسیه دوشنبه در اتریش درباره «کنترل تسلیحات اتمی» رایزنی می کنند

آمریکا و روسیه دوشنبه در اتریش درباره «کنترل تسلیحات اتمی» رایزنی می کنند