مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-20اقتصادي

طلاق و ازدواج صوری برای دریافت «وام ازدواج»/ آگهی های خرید و فروش وام در فضای مجازی


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دستور رییس جمهور برای اصلاح ضوابط سنی متقاضیان وام ازدواج گفت: برخلاف شایعات مطرح شده این موضوع به معنای حذف امتیاز دریافت وام برای زیر 18 ساله ها نیست.

- طلاق و ازدواج صوری برای دریافت وام ازدواج / آگهی های خرید و فروش وام در فضای مجازی معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دستور رییس جمهور برای اصلاح ضوابط سنی متقاضیان وام ازدواج گفت: برخلاف شایعات مطرح شده این موضوع به معنای حذف امتیاز دریافت وام برای زیر 18 ساله ها نیست.

محمدمهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه وقتی قانونگذار امتیازی را برای هدف مشخصی قرار می دهد باید هنگام تدوین قانون، تمام جوانب موضوع را هم بررسی کند، افزود: این کار باعث می شود تا امتیاز مذکور به شکل هدفمند به همان موضوعی که دستگاه اجرایی و قانون گذار دنبال آن هستند، برسد.

وی با تاکید بر اینکه هیچکس مخالف کمک های دولت، بانک ها و .

به جوانان نیست و همه نهادها به دنبال مصرف درست منابع کشور هستند، اظهارکرد: مبالغ پرداخت شده برای وام ازدواج از سال 96 با پرداخت 10 میلیون و در سال های بعد با پرداخت 15 و 30 میلون تومان و امسال با پرداخت50 میلیون تومان نشان می دهد که در مجموع حدود 70 تا 80 هزار میلیارد پول نقد در کشور در رابطه با وام ازدواج پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق و ازدواج صوری برای دریافت «وام ازدواج»/ آگهی های خرید و فروش وام در فضای مجازی

طلاق و ازدواج صوری برای دریافت «وام ازدواج»/ آگهی های خرید و فروش وام در فضای مجازی