مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-20حوادث

دستگاه قضا سریع تر مشکل تخریب خانه های شهرک فدک را بررسی کند


بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در نامه ای به رییس دادگستری استان خواستار حل هرچه سریع تر مشکل بوجود آمده در شهرک فدک و برخورد سریع و قاطع دستگاه قضایی با متخلفین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، 30 اردیبهشت ماه امسال ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه خانه آسیه پناهی، زن آلونک نشین در انتهای شهرک فدک را به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی در حریم فضای سبز و برق فشار قوی تخریب کردند.

پس از تخریب آلونک، آسیه پناهی برای انتقال به کمپ چشمه سفید در جنوب شهر، سوار خودروی اجراییات می شود اما در مسیر انتقال جان خود را از دست داد که علت دقیق فوت وی، توسط پزشکی قانونی در حال بررسی بوده و فعلا اعلام نشده است.

به دنبال این ماجرا و مرگ پیرزن کرمانشاهی، بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه درخصوص این حادثه اخیر یک سری نامه ها و مطالبه گری ها از مسؤولان داشته که در این نامه از ریاست دادگستری استان کرمانشاه خواستار حل هرچه سریع تر مشکل بوجود آمده در شهرک فدک و برخورد سریع و قاطع دستگاه قضایی با متخلفین شده است.

متن نامه به شرح ذیل است: یکی از وظایف مهم قوه قضاییه، خارج نشدن از جاده عدل و انصاف و تأثیرناپذیری از جو سازی های سیاسی و حب و بغض ها در قضاوت و صدور احکام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا سریع تر مشکل تخریب خانه های شهرک فدک را بررسی کند

دستگاه قضا سریع تر مشکل تخریب خانه های شهرک فدک را بررسی کند