مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-20حوادث

هفت هکتار از اراضی ملی شهرستان فریدن دچار حریق شد


در آتش سوزی اخیر هفت هکتار از مراتع شهرستان از نوع گونه گیاهی جوی موشیر طعمه حرق شد که علت حادثه بیشتر به دلیل بی احتیاتی عامل انسانی بود.

- حسین کرکوندی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با آتش سوزی مراتع شهرستان فریدن اظهار داشت: روز پنجشنبه 29 خرداد ماه دو مورد حریق یکی حوالی ساعت 2 و 45 دقیقه بعد از ظهر در اراضی ملی شهرستان فریدن و یکی در دامنه یتیم کوه روستای سفتجان و دیگری در منطقه درختک اتفاق افتاد.

رییس منابع طبیعی شهرستان فریدن افزود: علت حادثه در دست بررسی است اما بیشتر به دلیل بی احتیاطی عامل انسانی ( چوپانان منطقه) بود که در این آتش سوزی هفت هکتار از مراتع شهرستان از نوع گونه گیاهی جوی موشیر طعمه حریق شد که جمعأ 35 میلیون تومان خسارت برآورد شده است.

وی با بیان اینکه چون گونه ها کم زی بود و به صورت فصلی و  همراه با وزش باد شد حریق شدید نبود، گفت: این آتش سوزی گسترده توسط نیروهای آتش نشانی شهرداری شهرهای داران و دامنه، نیروهای جمعیت هلال احمر و کمک مردمی مهار شد.

کرکوندی گفت: شهرستان فریدن 61 هزار هکتار مراتع دارد که بیشتر ییلاقی و در سمت غرب است، دو اکیپ سه نفره به صورت شبانه روزی در شهرستان گشت دائمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت هکتار از اراضی ملی شهرستان فریدن دچار حریق شد

هفت هکتار از اراضی ملی شهرستان فریدن دچار حریق شد