مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-20اقتصادي

پاکستان دوباره مجبور به دریافت وام مقابله با کرونا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت پاکستان که از زمان تشدید بحران کرونا در این کشور بازپرداخت بدهی های خارجی را مانعی بزرگ در مسیر مقابله با این بیماری اعلام کرده است، - دولت پاکستان بار دیگر مجبور به دریافت وام از نهاد های مالی جهان و این بار به میزان 1.

5 میلیارد دلار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت پاکستان که از زمان تشدید بحران کرونا در این کشور بازپرداخت بدهی های خارجی را مانعی بزرگ در مسیر مقابله با این بیماری اعلام کرده است، بار دیگر مجبور به دریافت وام از نهاد های مالی جهان و این بار به میزان 1.

5 میلیارد دلار شد.

امضای قرارداد دریافت وام جدید توسط پاکستان درحالی صورت می گیرد که میزان بدهی خارجی این کشور تا پایان ماه مارس امسال به 86.

4 میلیارد رسید.

با این حال دولت عمران خان برای بازپرداخت وام های سابق همزمان با کاهش ذخایر ارزی پاکستان در تکاپوی دریافت وام 15 میلیارد دلاری برای سال مالی آینده این کشور است.

براساس گزارش روز شنبه منابع رسمی پاکستان، مراسم امضای توافقنامه ها برای دریافت وام از بانک جهانی، بانک توسعه آسیا و بانک توسعه زیرساخت های آسیا در شهر اسلام آباد و با حضور عمران خان نخست وزیر پاکستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان دوباره مجبور به دریافت وام مقابله با کرونا شد

پاکستان دوباره مجبور به دریافت وام مقابله با کرونا شد