مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-20اقتصادي

افتتاح 7 پروژه گردشگری در فارس


معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: هفت پروژه گردشگری در چهار شهرستان این استان، امسال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/فارس معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: هفت پروژه گردشگری در چهار شهرستان این استان، امسال به بهره برداری می رسد.

جمشید معینی شنبه 31 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: هفت پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوصی در چهار شهرستان های شیراز، کازرون، فسا و مهر زمینه سازی شده که امیدواریم تا پایان امسال، به مرحله بهره برداری برسد.

معینی سرمایه گذاری این پروژه ها را بالغ بر 5 میلیارد و 800 ریال است، گفت: از مجموع هفت پروژه تعداد سه پروژه در شیراز، دو پروژه در شهرستان کازرون، یک پروژه در فسا، یک پروژه در شهرستان مهر است.

او ادامه داد: یک زائرسرا و دو سفره خانه سنتی در شیراز با سرمایه گذاری 26 میلیارد ریال، یک مجتمع گردشگری عمومی و یک پارک طبیعت گردی و گردشگری روستایی عشایری در کارزون با سرمایه گذاری 22 میلیارد ریال، یک ارودگاه گردشگری در فسا با سرمایه گذاری 5میلیارد و 800 میلیون ریال، یک مرکز گردشگری تفریحی در شهرستان مهر با سرمایه گذاری 2میلیارد ریال راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 پروژه گردشگری در فارس

افتتاح 7 پروژه گردشگری در فارس