مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-20سياسي

ساماندهی سه منطقه آسیب زای اجتماعی در ساری


فرماندار شهرستان ساری به ساماندهی سه منطقه آسیب زا و آلوده در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد تا دستگاه هایی که در حوزه بهسازی و پاکسازی این مناطق نقش و وظیفه دارند در اسرع وقت به تکالیف و وظایف خود عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عباسعلی رضایی فرماندار ساری صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساری، اظهار کرد: همه مردم باید با آثار زیان بار این بلای خانمان سوز آشنا شوند و برای پیشگیری باید به نقش بخشداران و دهیاران نیز توجه کرد.

وی تأکید کرد: باید به جایی برسیم که در هر خانواده یک نفر نقش مقابله با مواد مخدر را به عهده بگیرد، هم افزایی و هماهنگی همه دستگاه،ها و نهادها برای مقابله قاطع و فراگیر با مواد مخدر و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد ضرورت دارد.

رضایی بیان کرد: در راه مبارزه با مواد مخدر بیش از 3 هزار و 800 نفر از بهترین فرزندان این جامعه به شهادت رسیدند و 12 هزار نفر جانباز شدند ولی همچنان شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر هستیم و همه باید تلاش کنیم تا مبارزه با مواد مخدر به دغدغه عمومی تبدیل شود.

وی به ساماندهی سه منطقه آسیب زا و آلوده در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد تا دستگاه هایی که در حوزه بهسازی و پاکسازی این مناطق نقش و وظیفه دارند در اسرع وقت به تکالیف و وظایف خود عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سه منطقه آسیب زای اجتماعی در ساری

ساماندهی سه منطقه آسیب زای اجتماعی در ساری