مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-20اقتصادي

تحویل 250 اتوبوس و مینی بوس ایران خودرو دیزل با 62 درصد داخلی سازی


گروه صنعتی ایران خودرو، قرارداد تولید و تحویل 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس را با هدف تجهیز ناوگان حمل ونقل عمومی را با شهرداری تهران امضا کرد که داخلی سازی 62 درصد این خودروها در دستور کار قرار گرفت.

- گروه صنعتی ایران خودرو، قرارداد تولید و تحویل 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس را با هدف تجهیز ناوگان حمل ونقل عمومی را با شهرداری تهران امضا کرد که داخلی سازی 62 درصد این خودروها در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (شنبه)، مراسم امضای قراداد و تفاهم نامه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی فی مابین گروه صنعتی ایران خودرو و شهراداری تهران در حضور معاون وزیر صمت، مدیرعامل ایران خودرو دیزل، مدیرعامل ایران خودرو، شهردار تهران و معاون حمل ونق ترافیک شهرداری در شرکت ایران خودرو دیزل برگزار شد.

بر این اساس، تولید و تحویل 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس با هدف تجهیز ناوگان حمل ونقل عمومی را با شهرداری تهران امضا شد که از این 250 دستگاه، 120 دستگاه اتوبوس و 130 دستگاه مینی بوس ساخت ایران خودرو دیزل با 4000 میلیارد ریال قرار است تولید شود که براساس توافق صورت گرفته بعداز عقد قرارداد، این خودروهای تولیدی ایران خودرو دیزل طی شش ماه تحویل شهرداری تهران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 250 اتوبوس و مینی بوس ایران خودرو دیزل با 62 درصد داخلی سازی

تحویل 250 اتوبوس و مینی بوس ایران خودرو دیزل با 62 درصد داخلی سازی