مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-20اقتصادي

سهمیه فروش سوخت مرزنشینان خراسان جنوبی امروز واریز می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: 714 هزار تومان سهمیه فروش سوخت مرزنشینان، امروز به حساب سرپرستان خانوار مشمول در طرح واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مشیرالحق عابدی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: واریز سود سوخت مرزنشینی، کمک مؤثری به پایداری اقتصاد مناطق مرزی و امنیت این مناطق کرده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی مطرح کرد: جامعه هدف طرح واریز سود فروش سوخت در خراسان جنوبی، خانوار های مشمول روستایی چهار شهرستان مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: با پیگیری های استاندار و با وجود اینکه عایدات حاصل از سوخت مرزنشینی در هیچ یک از استان های کشور واریز نشده اما برای کمک به معیشت مرزنشینان، دهمین مرحله سود حاصل از سوخت امروز به حساب خانوار های مشمول واریز می شود.

عابدی با بیان اینکه واریز سود به حساب مرزنشینان از اواخر سال 1397 شروع شده و تاکنون 10 مرحله پرداخت شده است، افزود: با حمایت های کلان کشور و پیگیری های استانی، در فصول دیگر سال هم دوباره عواید حاصل از فروش سوخت به مرزنشینان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه فروش سوخت مرزنشینان خراسان جنوبی امروز واریز می شود

سهمیه فروش سوخت مرزنشینان خراسان جنوبی امروز واریز می شود