مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:352020-06-20اقتصادي

روایتی از یک فاجعه در مجموعه مستند «میوه ها روی درخت مانده اند»


مجموعه مستند «میوه ها روی درخت مانده اند» به کارگردانی علی خسروی با موضوع علل وضعیت فعلی در بخش کشاورزی ایران آماده نمایش شد.

- مجموعه مستند میوه ها روی درخت مانده اند به کارگردانی علی خسروی با موضوع علل وضعیت فعلی در بخش کشاورزی ایران آماده نمایش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند میوه ها روی درخت مانده اند به به بررسی تحلیلی صنعت کشاورزی در محورهای تولید، عرضه، صادرات، واردات، قاچاق، دلالیسم و مدیریت کشاورزی در ایران و همچنین ارائه راهکار در هرکدام از بخش ها می پردازد که در 8 قسمت 25 دقیقه ای آماده نمایش شده است.

6 قسمت از این مجموعه مستند مربوط به کشور ایران است و این پرسش مطرح می شود کشوری که بیش از 12 هزار سال پیشینه کشاورزی دارد چرا امروز با چنین وضعیتی در این بخش مواجه شده است و با وجود اینکه کشاورزان می توانند به نتابج مطلوبی برسند به علتی یا محصولات روی درخت ها می مانند و یا چرا در قسمت توزیع و عرضه با اشکالات فراوان به دست مصرف کننده می رسند.

همچنین 2 قسمت از مجموعه میوه ها روی درخت مانده اند مربوط به نحوه کشاورزی در 2 کشور پیشرو است که در قسمت هفتم به موضوع موفقیت کشور ترکیه در برندینگ و بازاریابی محصولات کشاورزی این کشور و در قسمت هشتم به شیوع تدریس کشاورزی در دانشگاه واخنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از یک فاجعه در مجموعه مستند «میوه ها روی درخت مانده اند»

روایتی از یک فاجعه در مجموعه مستند «میوه ها روی درخت مانده اند»