مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-20بين الملل

همبستگی و مبارزه با کرونا محور نشست «یک کمربند یک جاده»


در نشست ویدیویی «یک کمربند، یک جاده» موضوع همکاری علیه کرونا، جلوگیری از پیامدهای آن و همکاری در بازسازی روابط اقتصادی و بازرگانی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، در نشست ویدیویی همکاری های بین المللی در چارچوب ابتکارات یک کمربند یک جاده همبستگی در مبارزه با کووید-19، وزرای امور خارجه ازبکستان و تاجیکستان حضور یافتند.

در این نشست وزرای امور خارجه 26 کشور آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکایی جنوبی و همچنین تدروس آدهانوم ، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت و اکیم استاینر مدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد شرکت کردند.

در این نشست همکاری علیه شیوع کرونا و جلوگیری از پیامدهای آن، همکاری در بازسازی روابط اقتصادی و بازرگانی، اجرایی طرح های مشترک در شرایط جاری و دیگر ابعاد اولویت دار در روابط چند جانبه بررسی شد.

وزیر امور خارجه ازبکستان در سخنرانی خود به ضرورت این نشست که باعث افزایش هماهنگی در رفع موثر پیامدهای اجتماعی، اقتصادی و انسانی ناشی از پاندمی می شود، اشاره کرد.

عبدالعزیز کامل اف  همچنین بر لزوم ایجاد سازوکار تامین فعالیت بدون وقفه ارتباطات حمل ونقلی و اهمیت تکمیل زیرساخت های حمل و نقل زمینی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی و مبارزه با کرونا محور نشست «یک کمربند یک جاده»

همبستگی و مبارزه با کرونا محور نشست «یک کمربند یک جاده»