مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-20اجتماعي

آموزش مهارت های 11گانه زندگی به کودکان همدانی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان درباره برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تابستان پیش رو گفت: برنامه «حال خوش زندگی» با هدف آموزش مهارت های 11گانه زندگی در فضای مجازی به بچه ها آموزش داده می شود.

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خبر داد آموزش مهارت های 11گانه زندگی به کودکان همدانی ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان درباره برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تابستان پیش رو گفت: برنامه حال خوش زندگی با هدف آموزش مهارت های 11گانه زندگی در فضای مجازی به بچه ها آموزش داده می شود.

بهناز ضرابی زاده در گفت و گو با ایسنا، افزود: این برنامه مهارت هایی مانند توانایی نه گفتن، جرأت مندی، شادی و نشاط و امیدواری را به بچه ها آموزش می دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسترهای لازم برنامه فوق را فراهم کرده و به مربیان آموزش می دهیم که اگر در روزهای آینده کتابخانه ها به علت شیوع کروناویروس باز نشدند مهارت های 11گانه زندگی را به طور مجازی با بچه ها تمرین کنند.

ضرابی زاده با اشاره به اینکه شعار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوب زندگی کردن تمرین می خواهد است، مطرح کرد: برای اینکه بچه ها را در این شرایط سخت امیدوار کنیم و به آ ن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های 11گانه زندگی به کودکان همدانی

آموزش مهارت های 11گانه زندگی به کودکان همدانی