مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-20بين الملل

آنکارا: ثبات را به لیبی بازگرداندیم/نمی خواهیم اشتباهات سوریه در لیبی تکرار شود


سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که کشورش توازن را به لیبی بازگردانده است و آنکارا خواهان توقف درگیری ها در این کشور است.

- سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که کشورش توازن را به لیبی بازگردانده است و آنکارا خواهان توقف درگیری ها در این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه ضمن تاکید بر همکاری کشورش در راستای تحقق صلح و ثبات در لیبی، خاطرنشان کرد: بحران در لیبی از حدود 9 سال پیش ادامه دارد.

ترکیه توازن را به لیبی بازگردانده و خواهان توقف درگیری ها در این کشور است و از هرگونه راه حلی که تمامیت ارضی لیبی را به عنوان یکی از اولویت های خود قرار دهد، حمایت می کند.

کالین همچنین تصریح کرد، شهروندان لیبیایی به کنفرانس برلین در خصوص لیبی که در ماه ژانویه در پایتخت آلمان برگزار شد، امیدوار هستند.

وی مجددا تاکید کرد: ترکیه از دولت وفاق ملی لیبی که از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته می شود، حمایت می کند و سال گذشته میلادی میان دو طرف توافق نظامی امضا کردیم.

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه تاکید کرد ناتو باید نقشی یکپارچه و متحد را در لیبی ایفا کند.

وی گفت: سیاست آمریکا در قبال آنچه که در لیبی رخ می دهد، سیاستی بی ثبات و ناپایدار است و ما نمی خواهیم همان اشتباهات سوریه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: ثبات را به لیبی بازگرداندیم/نمی خواهیم اشتباهات سوریه در لیبی تکرار شود

آنکارا: ثبات را به لیبی بازگرداندیم/نمی خواهیم اشتباهات سوریه در لیبی تکرار شود