مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-20فناوري

مردم استان می توانند از طریق تلفن همراه صدقه پرداخت کنند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: مشترکین تلفن همراه ثابت و دائمی می توانند با ارسال پیامک به شماره 8877 نسبت به پرداخت صدقه خود اقدام کنند.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با تشریح روش پرداخت صدقه الکترونیکی مشترکین تلفن همراه از طریق اعتبار استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا، گفت: مشترکین تلفن همراه ثابت و دائمی جهت پرداخت صدقه الکترونیکی از طریق این روش در ابتدا باید کد دستوری #80* را شماره گیری کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در ادامه نحوه افزایش اعتبار استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا به شماره تلفن همراه مشترکین ارسال می شود، افزود: سپس باید یک پیامک بدون محتوا به شماره 8877 ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان در این روش می توانند مشخص کنند صدقات شان به دست نیازمندان کدام استان برسد، گفت: صدقات پرداختی با نیت خیرخواهانه در زمینه های درمان، تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، احداث مسکن، اشتغال، تأمین موادغذایی نیازمندان و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان هزینه می شود.

ملک پور بابیان اینکه در 3 ماهه نخست امسال مردم چهارمحال وبختیاری 358 میلیون و 100 هزار تومان صدقه پرداخت کرده اند ادامه داد: صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان براساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان می توانند از طریق تلفن همراه صدقه پرداخت کنند

مردم استان می توانند از طریق تلفن همراه صدقه پرداخت کنند