مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-20اقتصادي

کاهش 23 درصدی جرایم خشن در سلماس طی سال گذشته


رییس اداره پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی از کاهش 23 درصدی جرایم خشن در سلماس طی سال گذشته خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی از کاهش 23 درصدی جرایم خشن در سلماس طی سال گذشته خبرداد.

جعفر رجبی قره قشلاقی امروز 31 خرداد در جلسه تشریح اجرای طرح پیشگیری از خشونت با اصحاب رسانه سلماس بابیان اینکه موضوع خشونت متاسفانه در جرایم استان در سطح بالایی قرار دارد و با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود جامعه عاملی بر افزایش این جرایم است،تصریح کرد: 12درصد از جرایم کل استان جرایم خشن هستند و در شهرستان سلماس نیز 6درصد از جرایم مرتبط با خشونت است.

وی افزود: در بحث کاهش جرایم خشن در سطح آذربایجان غربی طی سال گذشته، سلماس با 23 درصد کاهش نسبت به سال 97 رتبه اول را در استان دارا است.

وی با بیان اینکه جرایم مرتبط با خشونت خانگی در پی شیوع کرونا افزایش داشته است و آمار دقیقی از آن در دست نیست، تصریح کرد: شهرستان سلماس بعنوان طرح پایلوت استان در زمینه خشونت انتخاب شده و این طرح در این شهرستان اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی جرایم خشن در سلماس طی سال گذشته

کاهش 23 درصدی جرایم خشن در سلماس طی سال گذشته