مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-20سياسي

شکریان: فعالیت 240 هیأت مذهبی مازندران برای مبارزه با کرونا/ تشکیل شورای تبلیغی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: 240 هیأت مذهبی در این ایام در راستای مقابله با کرونا فعال بوده در کنار این مراکز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد:  امام راحل و مقام معظم رهبری از مسؤولان درخواست داشتند که اهداف این سازمان به صورت جدی در کشور عملیاتی شود.

وی با اعلام اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم ترین رویش های انقلاب است، تصریح کرد: در دهه پنجم که بیانه دوم گام انقلاب این سازمان وظایف بسیار جدی و خطیری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه شورای تبلیغ مازندران شکل گرفته است، افزود: در این مجموعه برنامه های سازمان به صورت هدفمند پیگیری و اجرایی می شود، جلسات این شورا به صورت فصلی پیگیری می شود.

وی خاطر نشان کرد: در استان مازندران 18 گروه تبلیغی فعال هستند که در بخش های مختلف فعالیت دارند و برنامه هم اندیشی با این گروه را طی این هفته در دستور کار داریم.

شکریان از برنامه ریزی برای جمع آوری خاطرات مبلغان خبر داد و گفت: این خاطرات در بلند مدت به صورت کتاب تدوین شده و آن را به صورت عمومی گسترش می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکریان: فعالیت 240 هیأت مذهبی مازندران برای مبارزه با کرونا/ تشکیل شورای تبلیغی

شکریان: فعالیت 240 هیأت مذهبی مازندران برای مبارزه با کرونا/ تشکیل شورای تبلیغی