مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-20فرهنگي

جدیدترین خبر از «دست انداز» کمال تبریزی


فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده آخرین مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی را طی می کند.

- فیلم سینمایی دست انداز به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده آخرین مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی را طی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی دست انداز ، ساخت این فیلم از اواسط پاییز سال گذشته آغاز شده بود که در زمستان به مرحله فنی رسید و مرحله فنی از ابتدای اسفند سال 98 بدلیل گسترش ویروس کرونا متوقف شد.

بعد از حدود سه ماه توقف، ساخت فیلم دست انداز از سرگرفته شده و هم اکنون محمدرضا دلپاک در حال صداگذاری و امین هنرمند در حال اتمام ساخت موسیقی فیلم است.

رضا کیانیان ،حبیب رضایی،هدی زین العابدین، رویا نونهالی، همایون ارشادی و .

بازیگران فیلم دست انداز هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از:کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: فرزاد فخری زاده،برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، آهنگساز: امین هنرمند، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، عکاس: زهرا مصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین خبر از «دست انداز» کمال تبریزی

جدیدترین خبر از «دست انداز» کمال تبریزی