مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-20اقتصادي

فضای سرمایه گذاری در بخش گردشگری شاهرود مهیا شود


نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه سالانه 12 تا 15 میلیون زائر از مسیر شاهرود و میامی به مشهد سفر می کند، گفت: فضای سرمایه گذاری در بخش گردشگری مهیا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر خانی ظهر شنبه در مراسم گشایش دفتر خود در شاهرود با حضور مسئولان و مردم ضمن بیان اینکه نرخ بیکاری در شهرستان های شاهرود و میامی بین 30 تا 35 درصد است، بیان کرد: امروز در هر خانه ای در این دو شهرستان حداقل یک تا دو بیکار وجود دارد و این شرایط دغدغه بزرگی را برای مردم پدید آورده است.

وی بابیان اینکه برای رفع بیکاری می بایست وقت و توان گذاشت تا فرصت ها از دست نروند، افزود: کمیته های تخصصی معدن، صنعت، گردشگری، دانشگاه، آموزش وپرورش و … در شهرستان های شاهرود و میامی تشکیل شده و امید است که بتوانیم از ظرفیت همه افراد مستعد در بخش های مختلف بهره بگیریم.

تردد 15 میلیون مسافر از محورهای شاهرود و میامی عضو خانه ملت بابیان اینکه امروز در شهرستان های شاهرود و میامی می بایست کاری کنیم که سهم خودمان را از دولت بگیریم، گفت: نه در این دولت و نه در هیچ دولت دیگری مردم این شهرستان ها به سهم خود نرسیدند و در زمینه های سرمایه گذاری و صنعت و مدیریت و … نتوانسته ایم جایگاه خودمان را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سرمایه گذاری در بخش گردشگری شاهرود مهیا شود

فضای سرمایه گذاری در بخش گردشگری شاهرود مهیا شود