مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-20سياسي

مخاطبان فارس درباره مناظره رفیعی و آقا میری چه گفتند؟


مناظره حجت الاسلام ناصر رفیعی و سیدحسن آقامیری در حالی برگزار شد که تنها پخش زنده این برنامه در صفحات شخصی این افراد بیش از 70 هزار بیننده داشت و مخاطبان بسیاری خواهان ادامه این گفت و گو ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مناظره حجت الاسلام ناصر رفیعی و سیدحسن آقامیری روز پنجشنبه 29 خرداد ماه 1399 به میزبانی حجت الاسلام سرلک برگزار شد.

این مناظره پس از وارد کردن شبهاتی از سوی سیدحسن آقامیری به موضوعاتی چون جاودان نبودن جنایتکاران و مشرکان در جهنم، امکان جبران گناه در قیامت باوجود عدم توبه در دنیا، ایجاد یأس در جامعه و ایجاد بدگمانی به انقلاب اسلامی و برخی موضوعات دیگر به درخواست حجت الاسلام رفیعی برگزار شد.

استقبال بیش از 70 هزار نفر از پخش زنده مجازی مناظره رفیعی و آقا میری استقبال بیش از 70 هزار نفر از این برنامه هنگام پخش زنده، طرح شبهات و بیان پاسخ آنها، شناخت نیاز مخاطب به برگزاری چنین جلساتی (باتوجه به استقبال مخاطبان)، رعایت ادب و احترام از سوی طرفین مناظره، لزوم توجه رسانه ملی به چنین برنامه هایی و انعکاس آن، تأکید مخاطبان به استمرار این گونه جلسات بحث و مناظره و.

از جمله نکات مثبت این برنامه بود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان فارس درباره مناظره رفیعی و آقا میری چه گفتند؟

مخاطبان فارس درباره مناظره رفیعی و آقا میری چه گفتند؟