مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-20حوادث

سه هکتار از مراتع منطقه پلنگ دره قم در آتش سوخت


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم از حریق در سه هکتار از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم خبر داد و گفت: این آتش سوزی بلافاصله با حضور محیط بانان و یگان حفاظت منابع طبیعی مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمدرضا عابدی مقدم با اشاره به وقوع آتش سوزی در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم، گفت: متأسفانه برای چهارمین بار در سال جاری این زیستگاه ارزشمند دچار حریق شد و حدود 3 هکتار از مراتع و گیاهان منطقه در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است، از همکاری و مشارکت یگان حفاظت منابع طبیعی در اطفا حریق منطقه قدردانی کرد و گفت: این حریق در محدوده خلیل آباد و کوه آله رخ داد و با تلاش و ازخودگذشتگی محیط بانان و جنگلبانان به سرعت مهار و اطفا شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قم از گسترش کم سابقه آتش سوزی ها در مناطق طبیعی در سال جاری ابراز نگرانی کرد و گفت: همشهریان محترم در هنگام حضور در زیستگاه ها و مناطق طبیعی، باید مسائل ایمنی در برپایی آتش را به شدت رعایت کرده و از رها کردن زباله های خود در مناطق جداً اجتناب کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه حریق و آتش سوزی در مناطق طبیعی و بروز تخلفات زیست محیطی می توانند با ادارت کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هکتار از مراتع منطقه پلنگ دره قم در آتش سوخت

سه هکتار از مراتع منطقه پلنگ دره قم در آتش سوخت