مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:002020-06-20سياسي

رای پرونده سیل شیراز اواخر تیر نهایی می شود


رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه پرونده سیل شیراز در مرحله تجدیدنظر است، گفت: رای این پرونده که دارای حجم بالایی از اطلاعات بوده و رسیدگی به آن زمان زیادی را به خود اختصاص داده است، - ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه پرونده سیل شیراز در مرحله تجدیدنظر است، گفت: رای این پرونده که دارای حجم بالایی از اطلاعات بوده و رسیدگی به آن زمان زیادی را به خود اختصاص داده است، امیدواریم تا اواخر تیرماه صادر شود.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی شنبه 31 خرداد در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، ضمن بزرگداشت این ایام، گفت: سال گذشته نزدیک به 400 هزار پرونده وارد محاکم قضایی فارس شد؛ این عدد آمار بالایی است و باید برای کاهش آن فکر چاره بود.

وی با اشاره به تلاش های دستگاه قضایی برای کاهش هرچه بیشتر اطاله دادرسی و کاهش 11 هزارفقره پرونده از موجودی دادگستری فارس طی یکسال گذشته، خاطرنشان کرد: اکنون بالغ بر 1209 پرونده در محاکم تجدید نظر، مراحل رسیدگی را طی می کند.

موسوی کاهش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در محاکم فارس را چشمگیر دانست و گفت: یک پرونده حقوقی 25 و یک پرونده کیفری حدود 16 روز رسیدگی شده و رای آن صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای پرونده سیل شیراز اواخر تیر نهایی می شود

رای پرونده سیل شیراز اواخر تیر نهایی می شود