مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-20اقتصادي

کمربند طلایی سبلان باهدف رونق گردشگری تکمیل می شود


استاندار اردبیل از تکمیل کمربند طلایی سبلان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کمربند طلایی سبلان یکی از پروژه های مهم جاذب گردشگر در استان بوده که نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و افزایش ماندگاری مسافران در منطقه ایفا خواهد کرد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل از تکمیل کمربند طلایی سبلان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کمربند طلایی سبلان یکی از پروژه های مهم جاذب گردشگر در استان بوده که نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و افزایش ماندگاری مسافران در منطقه ایفا خواهد کرد.

اکبر بهنامجو صبح امروز، 31 خردادماه در بازدید از کمربند طلایی سبلان اظهار کرد: کمربند طلایی سبلان یکی از پروژه های مهم جاذب گردشگر در استان بوده که نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و افزایش ماندگاری مسافران در منطقه ایفا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عملیات زیرسازی این مسیر گردشگری از مشگین شهر تا سردابه تکمیل شده و به زودی آسفالت خواهد شد، گفت: ادامه آن از سردابه تا سرعین نیز با مصالح بومی و سازگار با اقلیم منطقه به نحوی که آسیب زیست محیطی به منطقه وارد نشود، زیرسازی می شود تا مسیر تکمیل این کمربند فراهم آید.

استاندار اردبیل اضافه کرد: با تکمیل این مسیر و اتصال سردابه به سرعین کمربند طلایی سبلان تکمیل شده و گامی اساسی در مسیر ثبت جهانی کوه سبلان برداشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربند طلایی سبلان باهدف رونق گردشگری تکمیل می شود

کمربند طلایی سبلان باهدف رونق گردشگری تکمیل می شود