مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-20سياسي

امت اسلامی و علما به سیره امام خمینی(ره) اقتدا کنند


یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی از امت اسلامی بویژه علما و فضلا خواست به سیره و روش امام خمینی(ره) اقتدا کنند و از آثار و اخلاقش بهره ببرند.

- قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی از امت اسلامی بویژه علما و فضلا خواست به سیره و روش امام خمینی(ره) اقتدا کنند و از آثار و اخلاقش بهره ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام آیت الله العظمی جعفر سبحانی به همایش سالانه بزرگداشت امام خمینی (ره) که در نجف اشرف برگزار شد، بدین شرح است: متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خداوند متعال فرمود: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند (احزاب/23).

از همه کسانی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند، تشکر می کنم.

باعث خوشحالی است که به همراه شما در این مراسم شرکت می کنم؛ مراسمی که برای مردی برگزار می شود که عمرش را صرف اسلام و دفاع از کرامت و عزت آن کرد و غیرت و شجاعت دینی را در جامعه اسلامی احیا کرد تا در برابر دشمن ستمگر: غرب و اتباعش یک دست شوند؛ مردمی که در سخنرانی ها و نوشته هایش به وحدت و تقریب دعوت کرد تا خود را از چاه تفرقه به ساحل ائتلاف و اتحاد نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت اسلامی و علما به سیره امام خمینی(ره) اقتدا کنند

امت اسلامی و علما به سیره امام خمینی(ره) اقتدا کنند