مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-20سياسي

یک روز زندگی با خانواده چاروسایی/نیکوکاران زمان را از دست ندهند+تصاویر


خانواده سرافراز وکیلی که این روزها شرایط سخت زندگی را توام با مشکلات اقتصادی و بیماری می گذرانند امیدشان بعد از خدا به دستان پر مهر خیرین و مردم نیکوکار است.

- خبرگزاری فارس چاروسا؛ سید حسن آرمند- این روزها، روزهای سختی برای بسیاری از خانواده هاست که عضوی از خانواده به یک بیماری سخت یا صعب العلاج مبتلا باشد.

اما کمتر خانواده ای را سراغ داریم که تمام اعضای خانواده با بیماری دست و پنجه نرم کنند اما داستان خانواده محروم و بیمار و رنج دیده چاروسایی با همه متفاوت است.

هستند خانواده هایی که اعضای آن به یک بیماری دچار شده اند و بسیاری از این خانواده ها یا با تمکن مالی خود یا نزدیکان و خویشاوندان و یا خیران نیکوکار می توانند همراه با پیشرفت علم پزشکی درد و آلام بیماری را به حداقل رسانده و برای درمان عضو یا اعضای بیمار خانواده کاری کنند، اما اگر فقر در کنار بیماری باشد دیگر نمی توان کاری کرد.

داستان امروز ما در خصوص خانواده بیمار چهار نفره چاروسایی در یکی از روستاهای دور افتاده این بخش است که به یک بیماری کلیوی دچار می شوند و در کنار بیماری فقر و نداری نمود بیشتری دارد.

خانواده سرافراز وکیلی ساکن روستای دولاب تلخ چاروسا در 10کیلومتری شهر قلعه رییسی به سمت دیشموک دارای چهار فرزند دو پسر و یک دختر به همراه همسر است که به بیماری کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روز زندگی با خانواده چاروسایی/نیکوکاران زمان را از دست ندهند+تصاویر

یک روز زندگی با خانواده چاروسایی/نیکوکاران زمان را از دست ندهند+تصاویر