مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-20فرهنگي

من فقط یک فیلم ساخته ام و آن «سراسرِ شب» است


فرزاد موتمن در نشست «سراسر شب» بیان کرد که فقط یک فیلم ساخته استو آن «سراسرِ شب» است و هرچه که به غیر از این فیلم ساخته است صرفا مشقی بوده برای این که این فیلم ساخته شود.

- فرزاد موتمن در نشست سراسر شب بیان کرد که فقط یک فیلم ساخته استو آن سراسرِ شب است و هرچه که به غیر از این فیلم ساخته است صرفا مشقی بوده برای این که این فیلم ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کافه هفت ، نشست تحلیل و بررسی فیلم سراسرِ شب با حضور فرزاد موتمن کارگردان، سینا حجازی بازیگر، زامیاد سعدوندیان فیلمنامه نویس، سهراب خسروی تدوین گر و بابک میرزاخانی آهنگساز، مسعود بهارلو مجری و شاهین شجری کهن منتقد در ادامه سلسله برنامه های آف لاین کافه هفت برگزار شد.

مسعود بهارلو در ابتدای جلسه با اشاره به آغاز اکران فیلم در برنامه سینماماشین گفت: فرزاد موتمن کارگردانی است که به شدت به ژانر علاقه مند است و فیلم هایش پر از ارجاع به تاریخ سینما، ادبیات، موسیقی است و سراسرِ شب هم در اساس فیلم ارجاع است.

شاهین شجری کهن منتقد درباره این فیلم عنوان کرد: به نظرم سراسرِ شب به نوعی شاید واکنشی عامدانه یا غیرعامدانه به همه کسانی باشد که مدام می گفتند فرزاد موتمن باید فیلم خودش را بسازد و نباید قواعد تحمیل شده در سینمای ایران را بپذیرد و فیلم تجاری بسازد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من فقط یک فیلم ساخته ام و آن «سراسرِ شب» است

من فقط یک فیلم ساخته ام و آن «سراسرِ شب» است